miércoles, 9 de diciembre de 2015

APRETANT I TRAGANT

Porte des de fa vora 27 anys treballant cara al públic, i per tant visquent dels meus clients. I en esta tasca he tingut moltes vegades que "apretar el cul", "tragar saliva", "prendre aire" i treballar mostrant una cara que no és la que realment voldría mostrar, davant cosses no em pareixen correctes, per a mantenir la clientela algunes vegades, i altres com a tàctica de cara a aconseguir en un futur altres guanys. 

Resultado de imagen de apretar el culo
L'humor que no manque
També porte en política actívament vora setze anys, des del 89, i també he tingut que fer el mateix de cara a aconseguir uns objectius però mai personals, no m'ha fet falta doncs professionalment no em puc queixar, i encara he tingut oportunitats mai he volgut viure d'ella, ni total ni parcialment, no ha segut mai el meu objectiu,ni ho és a estes altures, per contra menys encara perquè busque a estes edats viure tot el més tranquil que puga, per a mi la política es sols un hobby. 

Als meus 50 anys seguisc treballant cara al públic i seguisc en política actívament, i seguiré tragant i apretant, pendré aire i seguiré fent bona cara professionalment fins puga jubilar-me o em toque la lotería, i el mateix en política perquè sé que tindrà els seus guanys. 

Això sí, seguint els consells dels meus "majors" polítics locals, tal i com estic fent ara, perquè les coses no es veuen igual des de la barrera que des de l'arena, i alguns d'ells estan torejant a pit descobert, jugant-se el tipus i la cara per tots nosaltres, i per ells farem el que calga fer, esta mateixa vesprada ho he fet i ho seguiré fent quan faça falta.

I en un parell de setmanes "hablaremos del gobierno" (no, del local no, no es feu ilussions els de sempre i lo de sempre, ací tot està correcte, és sols un dit qué feren popular com recordareu els més majorets, Tip i Coll).

No hay comentarios:

Publicar un comentario