miércoles, 30 de diciembre de 2015

FESTI-TAVERN

Anit vaig estar pegant una volteta pel Festivern per la zona de la carpa i dins d'ella, i esta vesprada per la zona d'acampada de marjaletes.

I tinc que dir el mateix que vaig dir l'any passat : Sols vaig vore gent, la majoría molt jove, amb ganes sols de festa i més festa i rés més.

Que embruten ? És clar que amb milers i milers de persones és inevitable.

Qué hi ha algún acte d'incivisme ? És normal també que entre milers i milers de persones algun "malacabra" tingam.

Qué es caussen molèsties als veins ? Son sols uns pocs dies i d'ells dos festius.

Rés que no passe en altres festes al carrer que cel.lebrem tots els anys, però lògicament augmentat per l'avalanxa de gent, tanta que sobre haver ampliat la zona d'acampada l'any passat, s'ha tingut que tornar a ampliar huí de nou.

Però, i el gust que dona vore el poble plé d'alegría jove ?

Com dia ahir un bon amic, el Festivern s'ha convertit en "Festavern", el nom del nostre poble s'ha convertit en sinònim del més important Festival de cap d'any arreu tota Espanya. A vore qui en un futur s'atrevix a parar-lo ...

I a més este any i com a alternativa s'ha muntat una carpa en la plaça i s'ha portat a un DJ de categoría, com porte demanant molts anys : Amb una miqueta de sort fins sona el rellotge de l'Ajuntament i tot, jejeje, em dia una regidora anit que així està preparat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario