lunes, 23 de noviembre de 2015

NO ÉS EL MOMENT

És el que porte escoltant, políticament parlant, des de fa un grapat de temps, des del  89 que porte en política més o menys activa.

Resultado de imagen de es el momentoI és que ja quan en els meus anys de joventut militava en Unió Valenciana vaig sentir dir a suvint allò de que no, que ara no era l'hora, que hi havía que pactar amb el PP per a fer-nos sentir, i més avant ja sería la nostra hora. I així ens va anar ... 

Després, una temporadeta en un partit, Opció Nacionalista Valenciana, despres diluit dins d'Units per València  on sí creien que era l'hora, però no així els valencians, ja sabeu, nosequantes majories absolutes del PP i nosaltres ni pa pipes.

Un temps de vacances i altre embolicat on no deuría haver estat mai, i em torne a ilusionar en un projecte, Demòcrates Valencians,  on estaven els méus antics companys d'Units i em trove en un ni si ni no ni tot el contrari, on hi havía de tot, des de nacionalistes purs i durs, fins els que dien que ara això no toca, que el terme valencianista espanta al personal, postura que al final també va dominar per desgràcia en Units amb la nova secretaría, i amb un i tot que ara encapsela Vox per terres alacantines : Ressultat, a bofetades acabarem, no podría ser d'altra forma. 

Despres del pas per una candidatura local on estes temes i com a partit local quedaven aparcats, done el pas i dic ara sí, ara sí que sí que em trobaré amb els que pensen com jo que´ja està bé, que ja és l'hora ... i sí, els he trobat a nivell local, sense dubte, però mira per on ja sabeu, han guanyat de nou els que diuen que no, que encara no toca, que ara el que toca és fer esquerra i dessallotjar a la dreta també en Madrit, després ja ... 

I així estem, esperarem a vore qué passa despres les eleccions i si la cosa no canvia i sols pot canviar retornant als origens, pense no caben més coalicions amb qui no ens han respetat i és clar no pensa el mateix que nosaltres, seguiré col.laborant amb els d'ací, on no he trobat com em dien alguns ni sectes, ni polits bureaus, ni manus militaris, si no un grup de gent amb ganes de teballar pel poble i amb una organització assamblearia on es decidix entre tots, i on estic segur seguiré trobant-me als que pensen que sí és l'hora, i per tant segur tampoc seguiran amb qui així no ho enten, i entre tots i molts més farem renaixer aquell projecte nacioanlista originari : després el 20-D "hablaremos del gobierno".

No hay comentarios:

Publicar un comentario