sábado, 28 de noviembre de 2015

GRAN, PACO

Com sabeu des de que vaig deixar de fer un blog d'informació i éste va passar a ser un blog personal, vaig deixar de fer articuls d'alló a lo que assistía i considerava era d'interés públic per als seguidors del blog.

Però ahir vaig assistir a un acte que he volgut plasmar com a homenatge a una gran persona, Paco Teodoro. 

I mentres fea les fotos que acompanye no podía oblidar alló que m'havera dit Paco mentres m'espentava carinyosament cap a un costat : Tira cap allà cara de collons, ja el passaré jo les fotos, on vas amb aixó, referint-se al meu modest telefon amb el que fea-faig les fotos.

Va per tú Paco, per sempre en el record i sobretot cada vegada que, com ahir, l'ocassió es presta per a fer fotos, bones fots com les que tú fees. I disculpa la mala qualitat, ja saps, jo seguisc amb el meu telefonet.

Unes paraules de pressentació de l'acte
Seguides d'altres del Secretari Autonòmic de Cultura
Albert Girona parlant d'este magnífic entorn 
I les emotives paraules de Carol, la filla de Paco,
recordant a son pare i la seua obra.
Unes imatges de l'expossició, la qual serà expossada a més
de forma itinerant per tota la nostra Comunitat.

Un nombrós públic vullguerem rendir homenatge
amb la nostra presència a Paco.

I per a acabar uns precioses imatges nocturnes del nostre monestir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario