jueves, 19 de noviembre de 2015

NO ÉS EL MATEIX VORE ELS BOUS DES DE L'ARENA

Que desde la barrera.

No és el mateix quan ú forma part del partit que donar suport a un govern, que quan forma part d'un en l'opossició, o es un mer espectador de la política local.

Resultado de imagen de ver los toros desde la arena dibujoPerquè en el primer cas ú coneix el fons del perquè i el perquè no de les cosses que fa el govern a qui dona suport, donat l'informació que els regidos passen puntualment quna ho creuen necessari a aquells que els donem suport, sempre com a mínim abans el ple ordinari en el cas de Compromís.

O pot recabar informació amb unn simple toc de telefon, washapp, o qualsevol altre mitjà dispossable entre les parts, i amb eixos coneiximents i arguments és diferent el seu punt de vista sobe les coses a qui no els té, i a més pot defendre'ls argumentadament, como jo faig quan cal en el face, ací sabeu que no tracte temes locals.

I no, no cregau que pegue cabotada i endavant, quan algo no em pareix correcte els ho faig saber, però com i on correspon i mai en mitjans públics : Acas quan un amic vostre fa una errada ho comemteu públicament per a que tot el mon ho sàpiga i damunt aprofite per a atacar-lo, o per contra ho feu privàdament com a bon amic per a que tracte de corregir-ho, i si així i tot no ho fa calleu públicament en ares d'eixa amistat que amb ell teniu, però no per això vol di que ho compartiu ? Doncs aixó, 

I vinc a dir tot açò per un comentarista que m'ha dit de tot (no, no ho busqueu, els editors amàblement ho han eliminat per petició meua, gràcies de nou), això sí, com sempre covard anònimament, al voltant de si abans i quan açò era un blog de debat denunciava el que feia mal el govern nacionalista i ara no, si no que per contra els faig de "palmero"  i calle tot el que fan malament.: Doncs, no, el que no faig i ara que és un blog personal és "tirar-li merda" als"meus", si fan algo mal ja els ho dic on i com correspon, però no mai ho faré públicament per a que damunt alguns aprofiten per a donar-los canya. I si ajgú ho fa, com tinc arguments si cal i estime convenient els defenc, però sempre argumentàdament.

A més eixe covard deixa caure si m'h arrimat al sol que més calenta en ares de rebre algun benefici : Mira xicot/a, gràcies a deu tinc la vida professionalment solventada, i ara a més he decidit deixar de callar les meues idées, he decidit deixar de ser políticament correcte, idées que compartisc amb el Bloc Nacionalista Valencià, i deixar d'escoltar que si perquè m'ajunte amb uns o amb altres quan m'acostava a uns o a altres : Vaig i m'ajunte amb qui m'apeteix perquè estic a gust, tan si pensen com si no pensen com jo, seguisc tenint bons amics en altres partits i deologíes, i aquells, pocs, que em giren la cara o em fan mala cara, no s'ho valien la pena, no eren més que mers coneguts, els verdaders amics sabíen i saben com pense i em respeten perquè son això, amics.  

Sí, sé que a alguns que tenen els principios de Grouxo Marx, pot ser tú anònim i covard comentarista que he comentat, acò no ho entenen, sols entenen canviar per prebendes o interessos, i per això no entenen que altres ho fem per sentir-nos millor amb els nostres pensaments.      

Així que ara, anònim comnetariste, si i tens el que tens que tindre, dona la cara i contestam per ací, pel blog on com saps ho tens que fer identificante, o pel face, on també, estic disposat a comentar i debatre amb qualsewol sobre açò o sobre qualsevol altra cosa però amb igualtat de condicions, entre altres coes perquè no tinc rés que amagar, vaig en la cara ben alta  : I tú ? A que no hi han ? .

I aprofite per a recordar de nou als restants mitjans locals el meu dessitj de no ser anomenat en ells ni per a bé ni per a mal, soc com tants un simple particular afiliat, ningú públic, amb un blog personal i un compter de face, qui vullga dir algo de mi que ho diga pública però identificadament, i així podré contestar en igualtat de condicions. gràcies de bestreta. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario