jueves, 17 de septiembre de 2015

NI EM DICTEN, NI M'ORIENTEN, NI EM CENSUREN , NI M'HAN "MENJAT" RÉS

Ahir em va arrivar un email que en ressum i després de relatar varis aconteciments suceits en el nostre poble i que jo no he comentat, acavaba diguent que l'havía defraudat perquè havía deixat la meua neutralitat de Quadern de Reflexions, i venía a dir d'ara que "si m'havien menjat el coco" o algú em marcava el que tinc o no que dir, o si algú em censurava.

Resultado de imagen de comer el coco
Doncs no, amic, no, es algo més senzill, que ahir ja t'avançava i huí amplíe :

Eixe tractar de dir objectivament les veritats m'ha costat molts disgustos, males cares, i algunes enemistats en els bandols enfrontats. I bofetades per tots costats.

I no, ni em dicten ni m'orienten, sols que he decidit no comentar RES en el meu blog de lo a nivell local si significa possicionar-me a favor o en contra d'algú/ns, i així evitar-me més disgustos, sols comente i comentaré temes supra-municipals i ahí si que opine i de debó com podeu vore.

Així i com podeu vore ni comente ja les noticies locals dels periòdics d'eixe tipus, ni publique notes de premsa politiques excepte "dels meus", perquè es un BLOG PERSONAL i sería absurde donar-li canxa als que van en contra dels meus ideals. i sí, publique les notes del Gabinet de Premsa perquè me les envien, m'apetix i així informe als lectors de cosses del meu poble, al igual que faig en facebook o feu també molts de vosaltres per eixe o altres mitjans. 

I ara anem a eixos refrans que tant m'agraden per a ressumir :  De valents estan plens els cementeris, que inventen otros, calladet estas més guapo, i fer com fan no es pecat (sobre açò darrer vosaltres mateix interpreteu que vull dir... ).

Així que açò es el que hi ha. ni més ni menys, "a fer com la majoría" i a viure feliç i amb pau amb tots, així i tot des de que m'he afiliat al Bloc alguns ja no em miren igual, però per sort no son els que m'importen, ells son els mateixos amb mi i jo amb ells, i mira que tinc amics en la dreta més extrema i anti-Bloc afèrrims, però que per damunt de tot estimen les persones (alguns ara companys meus nacionalistes històrics saben de qui parle).

Per cert, a mi també m'han defraudat, en concret la ciudatanía vallera amb els paupèrrims ressultats de 192 vots, no arrivant ni al dos per cent dels sufragis emesos quant m'he pressentat a unes elecions. 

Salut !!! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario