viernes, 8 de enero de 2016

QUE POC HEM CANVIAT

El passat 28 i com a broma, vaig penjar un articul sobre que em retirava de la vida pública.

I sí, era una broma però no del tot. I és qué en este país i més si cap en este poble, seguim sense poder opinar de política i que ningú es senta ofés, que ningú el faça mala cara, que ningú el mire malament per no pensar com ell i damunt atrevir-te a dir-ho.

I este blog pareix ser que encara dona peu a eixos malhumors.

Doncs bé, en el meu camí de passar a ser un mer militant d'un partit sense més relevància, de no tindre cap relevància política, la que acompanye serà la darrera opinió pública que done sobre altres, el Quadern en endavant es dedicarà sols a opinar de temes socials i culturals quan ho estime convenient, i polítics com a excepció i sols com a norma general de la pròpia opció política, sols algo realment de pes en farà parlar d'altres, i a publicar el que rebam d'altres.

I el mateix vaig a fer en les xarxes socials i demés mitjans de comunicació.

Passe de més cacaus per opinar públicament de política donat que com he dit, este país 40 anys despres encara estem verds per a fer-ho sense consecuències per a qui opine.

Així que un nou Quadern a partir de hui que no serà periòdic si no quan ho estime convenient o reba notes de premsa del Gabinet Municipal o d'altres.

Per tant, fins ací a arrivat la riuada, que opinen aquells que en algo es beneficie, no és el meu cas, tot el contrari, a mi sols m'esguita per a mal i ja estic cansat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario